E-shop

Reklamační řád

Naším cílem je vyřešit reklamaci vždy ke spokojenosti zákazníka.
Reklamační řád vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Na veškeré zboží se uplatňuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

Souhlas s reklamačním řádem a seznámení se s ním

Povinnost překontrolování zboží

Uplatnění reklamace

Zboží nelze reklamovat, jestliže byl vadný stav způsoben:

Nelze přijmout k reklamaci zboží bez dokladu prokazující nákup u obchodníka. Reklamace nebude také přijata z důvodu nevyhovujících vlastností zboží. Na takovéto situace se vztahuje Garance vrácení peněz. V případě neoprávněné reklamace bude prodávající účtovat veškeré náklady spojené s opravou a testováním. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží za jiné, obdobné, se srovnatelnými technickými parametry.

Postup reklamace

design by op-graphic
copyright © 2011-2019 ANTLIA s.r.o., all right reserved